< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

Za sve kreativce na ovom blogu objavljujem kreativne radionice za laku izradu. Samo trebate slijediti upute za izradu i vrlo brzo i bez imalo napora moći ćete si izraditi unikatni nakit, čestitke, kutijice, stalke za olovke, magnete i ostale originalne stvari.
Ove ideje možete izraditi za sebe, ali i pokloniti nekoj svojoj dragoj osobi za rođendan ili neku drugu priliku. Stvari za izradu možete pronaći kod kuće ili posjetiti jednu od boljih art trgovina.



Cursors



Linkovi

NEKE OD KORISNIH WEB STRANICA...
Blog.hr
Forum.hr-svi znamo što je forum
Monitor.hr-pretraživač stranica, najviše blogova
Imageshack.us-pomoć pri stavljanju slika na blog
Google.com-najveći pretraživač stranica, blogova, slika i ostalog...

obavezno posjetiti!!!
punkrockgirl182-punkrockgirl182
peaceforyou-frendica s mora
DOBRU ZABAVU!!!smijeh-OBAVEZNO POSJETITI!!!
h@ppy-superishka blog...
moj drugi blog-moji zapisi i događaji

KORISNI BLOGOVI:
computer wizzodgovara na sva pitanja vezano za blogove, komp, i net
Banners For You-izrada bannera za blog(autor i mog bannera)
Pictures4u-blog s odličnim slikama poznatih zvijezda


Banneri:

moj
ideje za kreativce

Banners4u
banners 4 u

Pictures4u
Pictures4u


Made by: Banners4u




POPIS RADIONICA, POPIS POSTOVA

anketa, brojači, kontakt i kutak za crtanje

Zahvaljujem svima koji su glasovali na moju prvu anketu.Više sam nego zadovoljna jer je ukupno glasovalo vas 25-ero i to što najviše mislite da je moj blog cool.hvala!!!
Dakako, lijepo vas molim da glasujete na moju novu anketu jer ću tako moći vidjeti što vas najviše zanima i o tome objavljivati više radionica.





pa,bilo vas je dosta...
tnx što ste svratili!!!smijeh..


Hit Counter
Hit Counter



AKO ME ŽELITE NEŠTO PITATI,KOMENTIRATI MOJ BLOG, POHVALITI ME...
PIŠITE NA MOJU E-MAIL ADRESU:
lkradionice_pitajme@hotmail.com
s naznakom u subjectu-lkradionice-pitanje(ili pohvala, ili komentar ili nešto vezano za to)
SVE PORUKE KOJE NEMAJU TO U SUBJECTU, NEĆU PROČITATI.


KUTAK ZA BUDUĆE UMIJETNIKE
Bila sam nedavno na jednom super blogichu(kojeg možete vidjeti i u linkovima)i vidjela jednu zaaakooon ideju, pa sam ju, evo, i vama stavila za zabavu i za one koje vole crtati!
Ako nešto napišete ili nacrtate, kliknete save, meni će se to prikazati i moći ću to pročitati ili pogledati! Napišite mi nešto, pozdravite me ili nacrtajte !
budite kreativni!!!size=3>





Drawing board by LayoutCodez.net

src="http://www.layoutcodez.net/support.gif" alt="Myspace Layouts" style="position:absolute; left:0px;
top: 0px;" border="0">



10.06.2006., subota

Svijećnjak i vaza

(/),($)
Špaga je zakon! Svemu će dati rustikalni štih. Svijećnjak sam napravila tako da sam mali stakleni akvarij (ili malu staklenku širokog grla) do polovine omotala slojem špage (slika 1), zalijepila nekoliko školjki (slika 2), a potom pažljivo zalijepila još jedan sloj špage. Na isti način sam od obične staklene bočice napravila vazu.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us